Szkolenia międzynarodowe

Szkolenia i seminaria realizowane przez Narodowe Agencje Programu Erasmus+ Młodzież mają na celu: wspieranie wdrażania programu Erasmus+ tak by miał wysoką jakość i mobilizował do działania maksymalną ilość organizacji, wspieranie rozwoju w zakresie edukacji, szkoleń i pracy z młodzieżą oraz wspieranie współpracy między organizacjami aktywnymi w pracy z młodzieżą.

Oferta szkoleniowa skierowana jest zarówno do osób, które nie realizowały jeszcze projektów w ramach programu, jak i do tych, które chciałyby doskonalić swoje umiejętności w pracy z młodzieżą. Wydarzenia mają różnorodny charakter i tematykę, która bezpośrednio nawiązuje do priorytetów programu. Szczegółowe zasady zwrotu kosztów podróży dostępne są w regulaminie.

Zapraszamy do zapoznania się z listą archiwalnych i aktualnych szkoleń:

 

Szkolenie międzynarodowe: “iNFLuence+ : To make an influence supporting life skills with non-formal learning training course”

  • Termin wydarzenia: 13-18 maja 2017
  • Miejsce: Turcja

Termin zgłoszeń:
23 marca 2017r.

Cel i tematyka:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących z młodzieżą, które chcą poszerzyć swoje horyzonty i poznać lepiej mechanizmy pracy z grupą z którą pracują. Podczas szkolenia przedstawione zostaną metody rozwoju pracowników oraz wzmacniania młodych ludzi.

Więcej informacji o szkoleniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • pracowników młodzieżowych, liderów młodzieżowych zainteresowanych tematem szkolenia;
  • władających językiem angielskim w stopniu umożliwiającym czynny udział w szkoleniu;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Seminarium międzynarodowe “Ignite the spark, Participation Lab 2: Participation Lab2: What is the future of civic/political education?”

  • Termin wydarzenia: 25-28.04.2017
  • Miejsce: Lund, Szwecja

Termin zgłoszeń:
24 marca 2017 r.

Cel i tematyka:

Wydarzenie ma na celu zbadanie, w jaki sposób pracownicy młodzieżowi w swoich działaniach mogą wzmocnić młodych ludzi jeśli chodzi o aktywność młodzieży w życiu obywatelskim i politycznym. Więcej informacji o szkoleniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • osób pracujących z młodzieżą, liderów młodzieżowych, koordynatorów projektów;
  • decydentów w obszarze polityki młodzieżowej;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe: “”ONE 2 ONE” supporting learning face-to-face Training course”

  • Termin wydarzenia: 28 maja – 3 czerwca 2017
  • Miejsce: Budapeszt, Węgry

Termin zgłoszeń:
24 marca 2017r.

Cel i tematyka:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących z młodzieżą, które chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat indywidualnej pracy z młodym człowiekiem. Więcej informacji o szkoleniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • pracowników młodzieżowych, liderów młodzieżowych zainteresowanych tematem szkolenia;
  • władających językiem angielskim w stopniu umożliwiającym czynny udział w szkoleniu;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe „Refugees +”

  • Termin wydarzenia: 15-20.05.2017
  • Miejsce: Bruksela, Belgia

Termin zgłoszeń:
25 marca 2017 r.

Cel i tematyka

Szkolenie ma na celu rozwijanie kompetencji osób pracujących z młodzieżą i podniesienia świadomości młodych ludzi na temat zagadnień związanych z uchodźcami w celu wsparcia integracji uchodźców w społeczeństwie. Więcej informacji znajduje się na stronie SALTO.

Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do:

  • pracowników młodzieżowych, liderów młodzieżowych zainteresowanych tematem szkolenia;
  • władających językiem angielskim w stopniu umożliwiającym czynny udział w szkoleniu;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe „Erasmus+ For Refugees and Migrants”

  • Termin wydarzenia: 21-26.05.2017
  • Miejsce: İzmir, Turcja

Termin zgłoszeń:
26 marca 2017 r.

Cel i tematyka

Celem szkolenia jest zapoznanie organizacji młodzieżowych i osób pracujących z młodzieżą z tematem korzystania z programu Erasmus + jako narzędzia do realizacji projektów wspierających uchodźców i migrantów. Więcej informacji znajduje się na stronie SALTO.

Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do:

  • pracowników młodzieżowych, liderów młodzieżowych zainteresowanych tematem szkolenia;
  • decydentów w obszarze polityki młodzieżowej;
  • mentorów EVS;
  • władających językiem angielskim w stopniu umożliwiającym czynny udział w szkoleniu;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe „EUtopia? -Diversity in Changing Europe”

  • Termin wydarzenia: 06-12.05.2017
  • Miejsce: Ryga, Łotwa

Termin zgłoszeń:
26 marca 2017 r.

Cel i tematyka

Celem tego szkolenia jest zapewnienie osobom pracującym z młodzieżą narzędzi i możliwości rozwoju kompetencji by mogli lepiej reagować na współczesnych realiach młodzieży w zmieniającej się Europie. Więcej informacji znajduje się na stronie SALTO.

Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do osób

  • pracujących z młodymi ludźmi w ramach edukacji pozaformalnej;
  • zainteresowanych tematyką szkolenia;
  • chętnych zaangażować się nie tylko w samo wydarzenie, ale również gotowych poświęcić czas na wymagane wcześniej przygotowanie. Szczegóły fazy przygotowania opisane na stronie: http://trainings.salto-youth.net/6332;
  • władających językiem angielskim w stopniu umożliwiającym czynny udział w szkoleniu;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe „TOF – TRAINING OF FACILITATORS of ERASMUS+ YOUTH”

  • Termin wydarzenia: 15-23.05.2017
  • Miejsce: Mollina, Málaga, Hiszpania

Termin zgłoszeń:
26 marca 2017 r.

Cel i tematyka

Tematem szkolenia jest facylitacja spotkań w ramach projektów Erasmus+ Młodzież. Uczestnicy poznają metody i techniki, które w przyszłości będą mogli zastosować w swojej pracy. Więcej informacji znajduje się na stronie SALTO.

Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do osób

  • pracujących z młodzieżą, liderów młodzieżowych;
  • mających doświadczenie w projektach Erasmus+ Młodzież i edukacji pozaformalnej;
  • mających małe doświadczenie w facylitacji;
  • władających językiem angielskim w stopniu umożliwiającym czynny udział w szkoleniu;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe „Let’s coordinate! – Training course for EVS organisations”

  • Termin wydarzenia: 09-14.05.2017
  • Miejsce: Petrčani, Chorwacja

Termin zgłoszeń:
 31 marca 2017 r.

Cel i tematyka

Celem szkolenia jest rozwój akredytowanych organizacji EVS oraz poprawa jakości koordynacji projektów EVS. Organizacje będą miały okazję podzielić się swoim doświadczeniem oraz polepszyć swoje umiejętności i kompetencje, by podnieść jakość swoich przyszłych projektów EVS. Więcej informacji znajduje się na stronie SALTO.

Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do

  • menedżerów oraz koordynatorów projektów EVS z akredytowanych organizacji EVS;
  • władających językiem angielskim w stopniu umożliwiającym czynny udział w szkoleniu;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Międzynarodowe seminarium kontaktowe „VALUES EDUCATION THROUGH SPORT PBA”

  • Termin wydarzenia: 31.05 – 05.06.2017
  • Miejsce: Mallorca, Islas Baleares, Hiszpania

Termin zgłoszeń:
 2 kwietnia 2017 r.

Cel i tematyka

Seminarium jest okazją dla organizacji młodzieżowych zajmujących się sportem, aby dowiedzieć się więcej na temat wymian młodzieży i młodzieżowych inicjatyw ponadnarodowych, oraz poznać partnerów do przyszłych projektów skupiających się wokół sportu. Więcej informacji znajduje się na stronie SALTO.

Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do osób

  • pracujących z młodzieżą, liderów młodzieżowych;
  • reprezentujących organizacje młodzieżowe zajmujące się sportem;
  • zainteresowanych organizacją wymiany młodzieżowej poświęconej sportowi;
  • władających językiem angielskim w stopniu umożliwiającym czynny udział w szkoleniu;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Wizyta studyjna: „University Study Visit: Youth and Community Work in Scotland”

  • Termin wydarzenia: 21-27.05.2017
  • Miejsce: Glasgow (oraz inne lokalizacje w Szkocji), Wielka Brytania

Termin zgłoszeń:
 3 kwietnia 2017 r.

Cel i tematyka

Celem wizyty będzie wymiana doświadczeń związanych z wykorzystaniem pracy międzynarodowej i kompetencji międzykulturowych w ramach szkolnictwa wyższego i innych instytucji, które oferują programy młodzieżowe. Więcej informacji znajduje się na stronie SALTO.

Profil uczestnika

Wizyta studyjna skierowana jest do

  • prowadzących zajęcia dla przyszłych pracowników młodzieżowych i pedagogów;
  • przedstawicieli samorządów zaangażowanych w politykę młodzieżową w swojej społeczności;
  • pracujących z młodzieżą;
  • władających językiem angielskim w stopniu umożliwiającym czynny udział w szkoleniu;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe: „My Favourite Mistake – A training course on supporting positive learning from mistakes”

  • Termin wydarzenia: 08-14.05.2017
  • Miejsce: Ponta Delgada (Açores), Portugalia

Termin zgłoszeń:
4 kwietnia 2017 r.

Cel i tematyka

Celem tego szkolenia jest skupienie się wokół techniki pozytywnego uczenia się na błędach, tego w jaki sposób możemy podchodzić do radzenia sobie z błędami i jak możemy wspierać młodych ludzi w pozytywnym i konstruktywnym radzeniu sobie z błędami. Więcej informacji znajduje się na stronie SALTO.

Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do osób

  • pracujących z młodzieżą, liderów młodzieżowych;
  • zainteresowanych poznaniem nowych metod uczenia się;
  • władających językiem angielskim w stopniu umożliwiającym czynny udział w szkoleniu;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Międzynarodowe seminarium kontaktowe „Power of Positivity : Promoting positive mental health and well-being in youth exchanges”

  • Termin wydarzenia: 15-18.05.2017
  • Miejsce: Bray, Co Wicklow, Irlandia

Termin zgłoszeń:
5 kwietnia 2017 r.

Cel i tematyka

Celem seminarium jest umożliwienie nawiązania kontaktów i zaplanowanie przyszłych wspólnych projektów wymian młodzieży. Szczególnie nacisk położony zostanie na projekty promujące zabezpieczenie potrzeb społeczno-finansowych młodzieży i dbałość o dobrą kondycję psychiczną młodych osób. Więcej informacji znajduje się na stronie SALTO.

Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do osób

  • pracujących z młodymi ludźmi, szczególnie w obszarach priorytetowych dla seminarium;
  • gotowych zaplanować i zrealizować projekt wymiany młodzieży;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja