Szkolenia międzynarodowe

Szkolenia i seminaria realizowane przez Narodowe Agencje Programu Erasmus+ Młodzież mają na celu: wspieranie wdrażania programu Erasmus+ tak by miał wysoką jakość i mobilizował do działania maksymalną ilość organizacji, wspieranie rozwoju w zakresie edukacji, szkoleń i pracy z młodzieżą oraz wspieranie współpracy między organizacjami aktywnymi w pracy z młodzieżą.

Oferta szkoleniowa skierowana jest zarówno do osób, które nie realizowały jeszcze projektów w ramach programu, jak i do tych, które chciałyby doskonalić swoje umiejętności w pracy z młodzieżą. Wydarzenia mają różnorodny charakter i tematykę, która bezpośrednio nawiązuje do priorytetów programu. Szczegółowe zasady zwrotu kosztów podróży dostępne są w regulaminie.

Zapraszamy do zapoznania się z listą archiwalnych i aktualnych szkoleń:

 

Szkolenie czesko-polsko-słowackie „Mobility Academy for Local Leaders – from local to International”

  • Termin wydarzenia: 11.10.2016 – 24.06.2017

Szkolenie składa się z 3 etapów:

1. 11-15 October 2016, Czechy
2. 21-25 November 2016, Polska
3. 20-24 June 2017, Słowacja

Przedłużony termin zgłoszeń!
27 września 2016 r.

Cel i tematyka:

Szkolenie przeznaczone jest dla zainteresowanych współpracą na szczeblu międzynarodowym a działających do tej pory lokalnie, w swoich społecznościach. Osoby uczestniczące w szkoleniu, w mniejszych grupach, wspólnie zaplanują, zrealizują i podsumują projekty trójstronne dla młodzieży. Podczas wszystkich etapów będzie można liczyć na wsparcie trenerów.
Uczestnicy będą pochodzić z 3 bliskich sobie językowo i kulturowo krajów: Polski, Słowacji i Czech. Mamy nadzieję, że będzie to pomocne dla osób początkujących, dla których bariera językowa bądź duże odległości do pokonania mogłyby być dodatkowymi trudnościami w realizacji pierwszych projektów. Tutaj można zobaczyć film, który powstał podczas zeszłorocznej edycji szkolenia, zapraszamy do tegorocznej edycji!
Obowiązkowy jest udział we wszystkich 3 etapach szkolenia.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • pracowników młodzieżowych i liderów młodzieżowych aktywnych na szczeblu lokalnym;
  • osób nie posiadających dużego doświadczenia w realizacji projektów międzynarodowych;
  • osób zainteresowanych realizacją projektów międzynarodowych dla młodzieży;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 10 miejscami dla uczestników z Polski.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe “DEMOCRACY RELOADED: Dialogue between public authorities and young people”

  • Termin wydarzenia: 28.11.2016 – 4.12.2016
  • Miejsce: Budapeszt, Węgry

Termin zgłoszeń:
25 września 2016 r.

Cel i tematyka:

Tematem szkolenia jest aktywność młodych ludzi w życiu społecznym na szczeblu lokalnym i krajowym. Celem jest wymiana doświadczeń na temat działań sprzyjających współpracy i dialogowi między młodzieżą a władzami lokalnymi. Więcej informacji o szkoleniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • osób pracujących z młodzieżą;
  • decydentów w obszarze polityki młodzieżowej;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe “Digitools Erasmus+”

  • Termin wydarzenia: 7-12.11.2016
  • Miejsce: Mollina, Málaga, Hiszpania

Termin zgłoszeń:
25 września 2016 r.

Cel i tematyka:

Celem szkolenia jest wymiana doświadczeń na temat nowych technologii i  umiejętności poruszania się po narzędziach IT, tych pomocnych przy realizacji projektów, będzie to też możliwość zapoznania się i wdrożenia w pracę z ECAS, Mobility Tool, OLS czy URF oraz innymi systemami, których używanie jest codziennością koordynatorów projektów w ramach programu Erasmus+. Na szkoleniu uczestnicy zapoznają się również z narzędziami wspierającymi ich pracę w organizacji i pracę z młodzieżą

Więcej informacji o szkoleniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • pracowników młodzieżowych, liderów grup młodzieżowych;
  • osób zainteresowanych tematem szkolenia;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe “BiTriMulti (BTM) – Multilateral Training Course for newcomers in youth exchanges”

  • Termin wydarzenia: 22-24.11.2016
  • Miejsce: Wielka Brytania

Termin zgłoszeń:
25 września 2016 r.

Cel i tematyka:

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z zasadami realizacji wymian młodzieżowych w ramach programu Erasmus+: Młodzież, nawiązanie międzynarodowych partnerstw i pogłębienie umiejętności pracy metodą projektową oraz poznanie idei edukacji pozaformalnej.

Więcej informacji o seminarium można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • pracowników młodzieżowych, liderów grup młodzieżowych;
  • osób zainteresowanych tematem szkolenia, gotowych do realizacji projektów wymian młodzieży;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe “Employability ambassadors”

  • Termin wydarzenia: 21-27.11.2016
  • Miejsce: Hiszpania

Termin zgłoszeń:
2 października 2016 r.

Cel i tematyka:

Celem szkolenia jest pogłębienie i nabycie umiejętności pomocnej by wspierać grupy młodzieży i wzmacniać ich aktywność w społeczności lokalnej i na rynku pracy. Szkolenie skupi się na metodach mentoringu, pracy nad mocnymi stronami młodych ludzi, na doradztwie zawodowym młodzieży i rozpoznaniu potrzeb rynku.

Więcej informacji o seminarium można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • pracowników młodzieżowych, liderów grup młodzieżowych; mentorów wolontariatu, tutorów
  • osób zainteresowanych tematem szkolenia;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Międzynarodowe seminarium kontaktowe “Strategic Partnerships Plus- A plus for non-discrimination in Europe”

  • Termin wydarzenia: 22-26.11.2016
  • Miejsce: Bukareszt, Rumunia

Termin zgłoszeń:
2 października 2016 r.

Cel i tematyka:

Cest to trzy dni wydarzenie mające na celu przygotowanie projektów międzysektorowych partnerstw strategicznych w ramach Akcji 2. Nacisk tematyczny w tym roku położony zostanie na przeciwdziałanie dyskryminacji oraz działania w ramach kampanii No Hate Speech.

Więcej informacji o seminarium można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • pracowników młodzieżowych, liderów grup młodzieżowych, decydentów w obszarze polityki młodzieżowej,
  • osób zainteresowanych tematem szkolenia, gotowych do przygotowywania przyszłych projektów;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




!– START bloku wydarzenia –>

Szkolenie międzynarodowe „TICTAC”

  • Termin wydarzenia: 13-19.11.2016
  • Miejsce: Hiszpania

Termin zgłoszeń:
2 października 2016 r.

Cel i tematyka:

Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji uczestników w zakresie realizowania projektów w ramach program Erasmus+ Młodzież przyczyniających się do wspierania długoterminowej strategii działań organizacji.

Uczestnicy zapoznają się z programem Erasmus+ Młodzież jako narzędziem edukacji pozaformalnej, dowiedzą się jak realizować dobre jakościowo projekty międzynarodowe, nauczą się planować proces edukacji pozaformalnej i uczenia się międzykulturowego oraz stworzą zarys wspólnego projektu w międzynarodowym zespole.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do osób:

  • pracujących z młodzieżą w ramach edukacji pozaformalnej, liderów młodzieżowych;
  • zainteresowanych realizacją projektów międzynarodowych dla młodzieży;

Wymagana jest znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Uczestnicy wydarzenia muszą mieć ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Międzynarodowe seminarium kontaktowe „Yes for EVS!”

  • Termin wydarzenia: 18-20 listopada 2016 r.
  • Miejsce: Bukareszt, Rumunia

Termin zgłoszeń:
7 października 2016 r.

Cel i tematyka:

Seminarium kontaktowe In-net to projekt skierowany do organizacji akredytowanych w ramach Wolontariatu Europejskiego. Działanie ma wspierać nawiązywanie partnerstw i tworzenie wspólnych projektów EVS w ramach Programu Erasmus+. Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Przedstawiciele organizacji młodzieżowych, które przeszły pozytywnie akredytację EVS i są zainteresowane nawiązaniem nowych partnerstw oraz zaplanowaniem wspólnie projektów Wolontariatu Europejskiego.

Minimalny wiek uczestnika 18 lat. Konieczna jest znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym aktywny udział w seminarium.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

 

Rejestracja




Seminarium kontaktowe „The winner is: EVS – German speaking training for projectmanagers and mentors in the European Voluntary Service”

  • Termin wydarzenia: 15-18.11.2016
  • Miejsce: Wiedeń, Austria

Termin zgłoszeń:
9 października 2016 r.

Cel i tematyka:

Tematem wydarzenia jest jakość projektów Wolontariatu Europejskiego. Podaczas spotkania uczestnicy bada mieli okazje do zaprezentowania swoich doświadczeń w ramach EVS jak i poznanie dobrych praktyk z innych instytycji. Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie SALTO .

UWAGA: SZKOLENIE PROWADZONE W JĘZYKU NIEMIECKIM

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • koordynatorów projektów EVS;
  • mentorów i tutorów w ramach projektów EVS;
  • władających językiem niemieckim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Seminarium międzynarodowe: “Create new bridges: further steps in EVS Euromed cooperation”

  • Termin wydarzenia: 12-16.12.2016
  • Miejsce: Palermo, Włochy

Termin zgłoszeń:
10 października 2016r.

Cel i tematyka:

Tematem szkolenia jest rozwój Wolontariatu Europejskiego w krajach basemu morze Śródziemnego. Spotkanie będzie okazją do wymiany doświadczeń, podzielenia się refleksjami i pomysłami jak wspierać EVS w ww. regionie.

Więcej informacji o seminarium można znaleźć na stronie SALTO.

Profil uczestnika:

Szkolenie skierowane jest do osób :

  • mających doświadczenie w realizacji projektów EVS z krajami basenu morza Śródziemnego;
  • zainteresowanych tematem szkolenia;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe “It’s time to move! Transitioning From Youth Work To Social Entrepreneurship ”

  • Termin wydarzenia: 5-10.12.2016
  • Miejsce: Luksemburg

Termin zgłoszeń:
14 października 2016 r.

Cel i tematyka:

Tematem szkolenia będą kompetencje przydatne w zakresie przedsiębiorczości i innowacji społecznych, które mogą też pomóc przy wprowadzaniu zmian organizacyjnych w organizacjach.Więcej informacji o szkoleniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • osób pracujących z młodzieżą, koordynatorów projektów;
  • osób zarządzających młodzieżowymi organizacjami pozarządowymi;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Seminarium kontaktowe „EVS Mentor Training course in French language/Formation Tuteurs”

  • Termin wydarzenia: 22-25.11.2016
  • Miejsce: Sommières (Gard), France

Termin zgłoszeń:
17 października 2016 r.

Cel i tematyka:

Tematem wydarzenia jest praca mentorów w ramach projektów EVS, to jakiego wsparcia mogą oni udzielać wolontariuszom i jak wpływac na podnoszenia jakości projektów.  Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie SALTO .

UWAGA: SZKOLENIE PROWADZONE W JĘZYKU FRANCUSKIM

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • mentorów i tutorów w ramach projektów EVS;
  • koordynatorów projektów EVS;
  • władających językiem francuskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




!– START bloku wydarzenia –>

Szkolenie międzynarodowe „The Intercultural agenda of youth mobility”

  • Termin wydarzenia: 5-10.12.2016
  • Miejsce: Sofia, Bułgaria

Termin zgłoszeń:
17 października 2016 r.

Cel i tematyka:

Tematem szkolenia będzie mobilność młodych ludzi w dzisiejszych czasach oraz jak wpływa ona na poczucie przynależności do wspólnoty europejskiej.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do osób:

  • pracujących z młodzieżą w ramach edukacji pozaformalnej, liderów młodzieżowych;
  • koordynatorów i mentorów w ramach projektów EVS;

Wymagana jest znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Uczestnicy wydarzenia muszą mieć ukończone 18 lat.

Informujemy, że Polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez Polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja




Szkolenie międzynarodowe „ATOQ NL – Advanced Training on Quality”

  • Termin wydarzenia: 16-21 grudnia 2016 r.
  • Miejsce: Holandia

Termin zgłoszeń:
19 października 2016 r.

Cel i tematyka:

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy i umiejętności dotyczących realizowania pozaszkolnych wymian młodzieży w ramach programu Erasmus+ Młodzież. Zagadnienia poruszane na szkoleniu będą dotyczyć kwestii merytorycznych związanych z wymianami (m.in. rozwoju narzędzi międzykulturowego uczenia się, wzmacniania zaangażowania młodych ludzi w każdej fazie projektu, ewaluacji, zarządzania w sytuacjach kryzysowych). Uczestnicy szkolenia będą mieć również możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami związanymi z realizacją wymian młodzieży.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie SALTO .

Profil uczestnika:

Wydarzenie skierowane jest do:

  • pracowników młodzieżowych, liderów młodzieżowych mających doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu wymiany młodzieży;
  • władających językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • mających ukończone 18 lat.

Informujemy, że polska Narodowa Agencja dysponuje 2 miejscami dla uczestników z Polski. Pierwszeństwo mają osoby, które jeszcze nie były przez nas wysyłane na wydarzenia międzynarodowe.

Zgłoszenia:

Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony SALTO (wymagane jest wcześniejsze zarejestrowanie się na stronie).

Warunki uczestnictwa:

Wydarzenie realizowane jest ze środków programu Erasmus+ Młodzież.

Koszty zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.

Obowiązkowe jest uczestnictwo w CAŁOŚCI wydarzenia.

Zakwalifikowani uczestnicy zobowiązani będą do samodzielnego zakupu biletów oraz opłacenia kosztów podróży z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji wydarzenia.

Koszty podróży zostaną zwrócone zakwalifikowanym uczestnikom przez polską NA do wysokości 2100 PLN po zakończeniu spotkania i przekazaniu podpisanego sprawozdania oraz formularza zwrotu kosztów wraz z oryginałami biletów.

Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem.

Pytania dotyczące tego wydarzenia prosimy kierować do Karoliny Sucheckiej: ksuchecka@frse.org.pl

Rejestracja



Erasmus+ Feedback - zgłoś swoje uwagi

Jeżeli w serwisie nie znalazłeś informacji, których szukałeś, napisz do nas. Twoja opinia pomoże nam poprawić jakość funkcjonowania serwisu Erasmusplus.org.pl.

Dziękujemy!

Rate your favorite idea!

No Feedback yet, be the first one to submit your idea!
Feedback