12Sty2015

Webinarium dla przedstawicieli grup/organizacji, które planują złożyć wniosek o dofinansowanie na realizację projektu w ramach sektora Młodzież w programie Erasmus+ w terminie 4 lutego 2015 r.

Rodzaj spotkania: spotkanie informacyjne – webinarium
Termin: 12-13 stycznia 2015 r.
Erasmus+ Młodzież
Termin zgłoszeń: 8 stycznia 2015 do godziny 12.00

Zapraszamy na WEBinarium (seminarium internetowe) dotyczące technicznych aspektów składania wniosków do programu Erasmus+ MŁODZIEŻ.
WEBinarium przeznaczone jest dla osób niemających doświadczenia w aplikowaniu do programu ERASMUS+.
Jeśli masz pomysł na projekt, który mógłby zostać dofinansowany w ramach programu Erasmus+ MŁODZIEŻ, jednak nie wiesz jak powinieneś złożyć wniosek, jeśli pojęcia takie jak PIC, URF czy ECAS są dla Ciebie nowością, jeśli nie wiesz jak wypełnić formularz wniosku ani dokąd go wysłać, to zapraszamy na nasze WEBinarium w dniach 12-13 stycznia 2015 r.
WEBinarium będzie składało się z dwóch dwugodzinnych sesji.

  • 12 stycznia 2015 r.: Wprowadzenie do systemów IT, rejestracja organizacji, zarządzanie kontem (10.00-12.00 lub 18.00-20.00)
  • 13 stycznia 2015 r.: Wnioski eForm (10.00-12.00 lub 18.00-20.00)

Te same sesje będą powtarzane rano i wieczorem. Można wybrać termin poranny lub wieczorny.
Zapraszamy do zapisów na WEBinarium na naszej stronie internetowej (link).
Termin zgłoszeń mija 8 stycznia 2015 r. o godzinie 12.00 w południe. Liczba miejsc ograniczona. Osoby zakwalifikowane zostaną poinformowane mailowo 9 stycznia 2015 r. Szczegółowe informacje techniczne będą przesłane 12 stycznia przed pierwszą, wybraną sesją.
Aby wziąć udział w WEBinarium potrzebny będzie komputer z podłączeniem do Internetu przez cały czas trwania obu sesji.

W razie pytań prosimy o kontakt:
Urszula Buchowicz
ubuchowicz@frse.org.pl

Kategorie