Karta Erasmusa dla szkolnictwa wyższego – składanie wniosków w roku 2016

Uczelnie zainteresowane uzyskaniem Karty Erasmusa dla szkolnictwa wyższego (Erasmus Charter for Higher Education – ECHE) informujemy, że na stronie Agencji Wykonawczej ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego zostało opublikowane zaproszenie do składania wniosków o Kartę Erasmusa dla szkolnictwa wyższego (ECHE) wraz z dokumentami towarzyszącymi.

W Polsce instytucjami uprawnionymi do uzyskania Karty ECHE są szkoły wyższe i instytuty PAN oraz branżowe, które prowadzą studia doktoranckie i mają uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora. Posiadanie Karty ECHE uprawnia uczelnię/ instytucję do wnioskowania o fundusze w programie Erasmus+ oraz do udziału w projektach programu Erasmus+ jako partner. Termin składania wniosków o Kartę ECHE upływa 31 marca 2016 r. o godz. 12:00 czasu brukselskiego (oraz polskiego).

Przedstawicieli instytucji zainteresowanych wnioskowaniem o Kartę ECHE informujemy, że 4 marca br. w Warszawie odbędzie się spotkanie, podczas którego zostaną przybliżone wymagania, jakie muszą spełniać posiadacze Karty ECHE. Zgłoszenia należy przesyłać na adres he@erasmusplus.org.pl , podając:

Spotkanie rozpocznie się o godz. 11:00 i potrwa ok. 3 godzin.

Informacja o miejscu spotkania zostanie przesłana mailowo do osób, które zgłosiły chęć udziału w spotkaniu (przewidywana data wysyłki maila to 1 marca).

Zobacz inne Aktualności

Szkolnictwo Wyższe

Konferencja Quality Teaching Mobility – opportunit[...]

Zapraszamy  do udziału w konferencji  on-line Quality Teaching Mobility - opportunities and challenges organizowanej w r[...]
Erasmus+

Komunikat dla projektów programu Erasmus+ i Europejskieg[...]

Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem dotyczącym projektów programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, [...]
Szkolnictwo Wyższe

Wyniki konkursów 2020 w akcjach centralnych programu Era[...]

Na stronach internetowych zarządzanych przez Komisję Europejską opublikowano wyniki konkursów wniosków rozstrzygniętych [...]