Publikacja „Efekty uczenia się w programie Młodzież w działaniu” już dostępna!

Jak program „Młodzież w działaniu” wpływał na młodych ludzi i osoby pracujące z młodzieżą? Jakie zdobywali kompetencje i czego uczyli się podczas realizacji projektów? Jaki był wpływ projektów na ich postawy, zachowania czy wartości? Wreszcie, w jakim stopniu osiągane były takie cele programu jak aktywne uczestnictwo młodzieży czy wzajemne zrozumienie pomiędzy młodymi ludźmi z innych krajów?

Na te i wiele innych pytań znajdziecie Państwo odpowiedź w publikacji „Efekty uczenia się w programie Młodzież w działaniu”. Publikacja podsumowuje prowadzonych w Polsce badań  RAY (ang. Research-based analysis of the Youth in Action Programme). RAY to wspólny projekt badawczy 15 Narodowych Agencji programu z: Austrii, Belgii, Bułgarii, Czech, Estonii, Finlandii, Niemiec, Węgier, Lichtensteinu, Luksemburga, Holandii, Polski, Słowacji, Szwecji oraz Turcji.

Analiza badawcza była niezwykle istotnym narzędziem dla programu, przedstawia bowiem jego wartość oczami uczestników i liderów projektów. Dała im szansę wyrażenia opinii na temat wartości udziału w projekcie oraz stwarza możliwość refleksji nad zdobytymi kompetencjami. Analiza RAY będzie także kontynuowana dla projektów Erasmus+ Młodzież, a pierwsze jej wyniki ukażą się pod koniec 2015 roku.

 

Zobacz inne Aktualności

Erasmus+

Dołącz do #BEACTIVE HOUR

30 maja br. spotkajmy się o godzinie 17:00, aby uczcić istotną rolę, jaką odgrywa aktywność fizyczna w życiu ludzi. W[...]
Erasmus+

Projekty na nowo – realizacja działań w czasie epidemii [...]

Ze względu na trudną sytuację wywołaną epidemią koronawirusa praca nad projektami stała się większym wyzwaniem. Jednak n[...]
Erasmus+

Zaproszenie do składania wniosków – Programy i innowacje[...]

Zapraszenie do składania wniosków ma na celu wdrożenie działania przygotowawczego na potrzeby realizacji „Programy i inn[...]