Możliwości
Czyli lista działań centralnych w sektorze Edukacja dorosłych
Wsparcie na działania w sektorze Edukacja dorosłych możesz uzyskać nie tylko w Polsce. Sprawdź ofertę EACEA:
Głównym celem partnerstw współpracy jest umożliwienie organizacjom podniesienia jakości ich działań oraz rozwijania i wzmacniania sieci partnerów. Mają one na celu wspieranie rozwoju i transferu innowacyjnych praktyk, a także wdrażania wspólnych inicjatyw promujących współpracę, partnerskie uczenie się i wymianę doświadczeń na poziomie europejskim. Wyniki projektów powinny nadawać się do ponownego wykorzystania i wprowadzania zarówno na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym. Projekty mogą trwać od 12 do 36 miesięcy.
Raport roczny z działalności FRSE podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w drugim roku nowej perspektywy 2021–2027.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Raport roczny z działalności FRSE podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w pierwszym roku nowej perspektywy 2021–2027.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Raport przedstawia opinie dyrektorów polskich szkół na temat realizacji projektów międzynarodowych w ich placówkach.
This report provides the outcomes of transnational research on the education and career paths of vocational school graduates with foreign mobility experience.
W publikacji zebrano najciekawsze artykułu opublikowane na platformie EPALE w 2020 r.
Publikacja przedstawia najbardziej ambitne projekty programu eTwinning w dziedzinie kształcenia zawodowego.