Jak złożyć wniosek?
Czujesz, że ta akcja jest dla Ciebie? Poznaj zasady dystrybucji i terminów naborów. Bądź na bieżąco, a niczego nie przegapisz!
„Partnerstwa współpracy” w rządzie Szkolnictwa do działań międzynarodowych, których celem jest rozwój, transfer i realizacja oraz realizacja działań promujących międzynarodowe, partnerskie uczenie się i doświadczenie na poziomie europejskim. Efektem tego typu może być przede wszystkim modernizacja ofert dydaktycznych uczelni, jej wykorzystanie do potrzeb społeczeństwa i gospodarki oraz podniesienie jakości kształcenia. Dostępne są wyniki dotyczące wykorzystania, przenoszenia, skalowania i – w zakresie wolności – obejmującym zasięg interdyscyplinarny.
Może brać udział w organizacjach (uczelnie oraz innych instytucjach typu organizacji, przedsiębiorstwa) z programu, a także – jeśli jest to szczególne – z krajów partnerskich z innych części świata.
Wnioskodawcą może być jedynie organizacja z kraju programu.
Instytucja wnioskująca jest koordynatorem projektu.
Minimalny skład konsorcjum realizującego projekt dla trzech instytucji z trzech różnych programów.
Uczelnia z programu dostępnego musi posiadać Kartę Erasmusa dla szkolnictwa.
Partnerstwo w zakresie stosowania w szkolnictwie, które może trwać od 1 roku do 3 lat (od 12 do 36 miesięcy).
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Publikacja podsumowująca inicjatywy realizowane przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w 2023 roku.
Rola zawodowa nauczycieli i nauczycielek akademickich języka angielskiego specjalistycznego
Publication about Polish high schools in European Univesities
Publikacja omawia pierwsze efekty działania Uniwersytetów Europejskich w obszarach: rozwoju innowacyjności, transformacji cyfrowej czy wdrażania elastycznych ścieżek kształcenia.&a
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
Raport z badania edukacyjnych i zawodowych wyborów uczestników programu Erasmus+.
Publikacja na temat edukacji całożyciowej (lifelong learning) w Polsce.
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Rozwój procesu migracji do UE w ostatnich latach wiąże się z szeregiem pytań dotyczących szkolnictwa wyższego w państwach członkowskich.
Raport z badania projektów partnerstw strategicznych realizowanych w ramach programu Erasmus+ w Polsce.